Avaliações de Sushi Station Nieuw-Vennep

Avaliações recentes

4.0
Patricia
Hoje

Helaas de warme producten allemaal slof en koud. Kreeg mail bezorger is onderweg maar duurde nog 25 min......... helaas niet meer kunnen bellen omdat het al over 21 was.

Elma Croese
Hoje

Was weer heerlijk! Zou wel fijn zijn om meer opties hebben met 4 stuks, ipv 8. Dan kan ik wat meer verschillende dingen bestellen.

Kasia
Ontem

Lekkere Sushi, bestelling was netjes op tijd klaar.

S.
26 janeiro 2023

Prima, een eerdere bestelling was verkeerd gevallen. Medewerker gesproken en het was opgelost. Laatste bestelling heerlijk gegeten. Sushistation blijft nog bij mij op nr.1.

Reacção a Sushi Station

Beste meneer/ mevrouw S, goed om te horen dat het probleem is opgelost en dat u tevreden bent! Groetjes, Het Sushi Station team

Hans den Hartog
24 janeiro 2023

Erg lekker en erg snel.

Reacção a Sushi Station

Beste Hans, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes, Het Sushi Station Team

Bianca
22 janeiro 2023

Lekker

Reacção a Sushi Station

Beste Bianca, Goed om te horen dat het heeft gesmaakt! Groetjes, Het Sushi Station Team

Niet van belang
21 janeiro 2023

Boven verwachting goed....we hadden een grote box ,daar zaten wel wat grote stukken tussen dat was minder lekker

Reacção a Sushi Station

Goed om te horen dat het heeft gesmaakt! Groetjes, Het Sushi Station team

Jeb
21 janeiro 2023

Niet alles kun je lekker maken met een sausje. Denk ook dat de Japanners niet zo van mayo en andere sauzen houden, tenzij het is om te maskeren dat de tonijn bedorven is?

Andre Bokhorst
21 janeiro 2023

Goed en lekker vers

Reacção a Sushi Station

Beste Andre, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes, Het Sushi Station Team

marco
21 janeiro 2023

van super

Alice Klinkhamer
21 janeiro 2023

Bezorging super snel maar kwaliteit vd sushi zeer matig en vrij prijzig, jammer, zal niet snel meer bestellen hier.

Maarten
18 janeiro 2023
Laila
16 janeiro 2023
Sandra
16 janeiro 2023
Linda
15 janeiro 2023

Soms zitten er teveel stukjes in een doos, dan zitten ze geplakt aan elkaar. Smaak is top.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Frank
15 janeiro 2023
Monique
14 janeiro 2023

Goede sushi, prima levering.

Hj
14 janeiro 2023

Sushi Was echt uitzonderlijk goed. Wij kozen de familie iets luxere variant en die was echt top. Bezorging in Lisse was na ons telefoontje ipv 19.15 uur er om 20.00 uur- het was netjes geweest indien dit even gemeld was, maar de kwaliteit van de sushi en de keurige bezorger maakte alles goed. We gaan zeker nog een keer bestellen!

Reacção a Sushi Station

Beste meneer/ mevrouw H.J, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Groetjes, Het Sushi Station Team

Padje2
13 janeiro 2023

Was weer perfect !

Reacção a Sushi Station

Beste Padje, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Groetjes, Het Sushi Station team!

Wilfred Herrebrugh
13 janeiro 2023

Gaat mij nieit om de kwaliteit maar doe geen warme producten niet boven op sushi in een bag. Rest altijd prima kwaliteit food

J.S.
10 janeiro 2023

Warme gerechten waren zo goed als koud. Als ik er niet toevallig zelf om gevraagd had zat er geen gember, wasabi en sojasaus bij de bestelling. (omdat ik het vroeg ging de medewerkster "het voor de zekerheid nog even checken", terwijl eerst gezegd werd dat het erbij zat. Beetje slordig. De sushi was overigens prima en lekker.

Quinc
9 janeiro 2023

Zouden half 8 komen maar waren er al om 10 voor 7. Echt top!

Peter Gijzenberg
9 janeiro 2023

Er was geen wasabi bij geleverd

Ruud
9 janeiro 2023

Zeer lekker

Danielle
7 janeiro 2023
padje2
4 janeiro 2023

Zelfs 10 minuten te vroeg, en wat een kwaliteit! Ruimschoots voldoende en super sushi en pokébowls. Zeker een aanrader, grt Maurice

Nicole
4 janeiro 2023

Altijd heerlijk en goede service

Linda
4 janeiro 2023

Heerlijke sushi. Ruim op tijd geleverd.

Brigitte Traa
2 janeiro 2023
Ik
2 janeiro 2023

We missen de smaak explosie. Het was allemaal wat laf.

Cindy
2 janeiro 2023

Prima.

Ramona
2 janeiro 2023

De sushi was echt lekker ...maar toen de bezorger kwam en ik pakte alles uit de tas dacht ik echt van .ooo okay ...wat is dit ? Bakjes op zijn kop en zijkant ...dus de saus helemaal door het bakje heen ...nee niet netjes !!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mischa
31 dezembro 2022

Verkeerde schaal mee gekregen moest 20 km terug rijden

Nelleke
31 dezembro 2022

Heerlijk.

Paula
31 dezembro 2022

Weer heerlijk verse sushi.

Kiki
31 dezembro 2022

Heerlijke sushi zoals altijd!

Papi
27 dezembro 2022

Na een lange tijd een goede kwaliteit en vers shushi gegeten was erg lekker .vriendelijke personeel. Top moet je proberen.

Reacção a Sushi Station

Beste Papi, Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat het heeft gesmaakt! Groetjes Het Sushi Station team

M.Kusano
27 dezembro 2022

We wilde op kerstavond gezellig sushi eten met opa en oma. Expres 3 dagen van te voren besteld zodat jullie ruimschoots van te voren van mijn bestelling wisten en aangegeven dat ik graag om 18:00 de sushi wilde. Uiteindelijk is de sushi om 19:45 bezorgd. We zijn eerder naar de vestiging gelopen maar die was dicht, telefonisch waren jullie onbereikbaar. We hebben zelf maar wat anders gegeten omdat we niet wisten of jullie wel zouden komen. Daardoor meer dan de helft niet opgegeten. Natuurlijk is het druk op zo'n dag maar meer dan 1 uur en 45 min wachten en niet bereikbaar zijn vind ik echt slecht. Een excuses of iets dergelijks was op zijn plaats geweest!

Michelle
26 dezembro 2022

Op eerste kerstdag sushi 🍣 afgehaald en was weer heerlijk!

Reacção a Sushi Station

Beste Michelle, Fijn om te horen dat de sushi heeft gesmaakt. Groetjes Het Sushi Station team!

De Jongh
26 dezembro 2022

Vriendelijk en heerlijk eten

Reacção a Sushi Station

Beste meneer/ mevrouw De Jong, bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat het heeft gesmaakt. Groetjes, het Sushi Station team!

Monique Hendriks
25 dezembro 2022

Heerlijke sushi 🍣👍🏼

Reacção a Sushi Station

Beste Monique, bedankt voor je reactie! Groetjes, Het Sushi Station team

C van Hulzen
25 dezembro 2022

Altijd keurig op afgesproken tijd. Smaak is erg goed. Fijn dat de uitjes en crunch apart verpakt waren ivm het later eten.

Reacção a Sushi Station

Beste C van Hulzen, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes, Het Sushi Station team

Jeannette
25 dezembro 2022

Ik vond het heel vervelend dat we 1 uur en 15 min op ons eten hebben moeten wachten. Ik had op tijd besteld, snap dat het druk is op kerstavond, maar naar mijn idee is er dan toch iets fout gegaan in de planning. Als iemand een bepaalde tijd vraagt en je komt zoveel te laat, dat vind ik echt niet kunnen. Dit ben ik ook totaal niet van jullie gewend.

Fam Boeve
25 dezembro 2022

Voor de eerste keer hier besteld, na online bestellen de melding bezorgtijd anderhalf uur later apart gezien dit op 5 minuten lopen zit. Na twee uur wachten maar eens gaan bellen en kreeg direct ingesprek toon. Uiteindelijk na twee uur en een kwartier kwam er iemand aan, ik zij zeker erg druk hier in Nieuw-Vennep hij vertelde uit Hoofddorp te komen want Nieuw-Vennep was gesloten. Ik was met stomheid geslagen. Ik denk dat er zeker met bezorgtijden een serieuze inhaalslag moet komen.

Anjanie
24 dezembro 2022

Bestelling vooraf gedaan zodat deze op tijd werd bezorgd. Helaas moeten bellen waar bestelling bleef. Deze uiteindelijk een uur later bezorgd niet compleet. Kwaliteit vd sushi viel tegen.

Robert
24 dezembro 2022

Snelle levering en super lekker!

Sabine Zagers
22 dezembro 2022

Lekker

Ria
22 dezembro 2022

Hele verse en ontzettende lekkere sushi. Goed en gezellig verpakt. Aanrader!

Reacção a Sushi Station

Beste Ria, Bedankt voor uw reactie en fijn om te horen dat u tevreden bent. Groetjes het Sushi Station team!

Anoniem
17 dezembro 2022

Sushi was goed, helaas waren onze warme gerechten koud. Na een half uur werdt er gezegt eten is onderweg maar het eten kwam stuk later.

Kiki
17 dezembro 2022

Altijd vers en lekker, mijn favoriete afhaaltent. Bezorging is ook wel goed

Reacção a Sushi Station

Beste Kiki, bedankt voorv uw review! Wij hopen u snel weer te zien! - Team Sushi Station

Sascha
16 dezembro 2022

Altijd Top en snel bezorgd!

Renate Damo
15 dezembro 2022

Erg lekker. Voor het eerst er besteld en ga er zeker vaker bestellen. Ook belde ze netjes dat de bestelling later zou komen vanwege te kort aan bezorgers.

Ansje
12 dezembro 2022
Iris
11 dezembro 2022

Heerlijke grote goed gevulde sushi! Bezorging top, ik kreeg er zelfs nog gratis wat extra’s bij.

Reacção a Sushi Station

Beste Iris, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes, het Sushi Station Team

Sil
6 dezembro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Sil, bedankt voor uw beoordeling!

Linda van 't Land
5 dezembro 2022

De rijst was net even te plakkerig, En dus hard, waardoor het lastig was om het te eten. Verder wel lekker.

Annet
5 dezembro 2022

Het was heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Annet, bedankt voor uw review. Fijn dat het gesmaakt heeft! Team Sushi Station

R. M.
4 dezembro 2022

Was heel lekker! Prima service!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sanne
4 dezembro 2022
J
4 dezembro 2022

bellen of de bestelling klopten. Na dat ik een fout gemaakt had. Echt top 🙏🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dennis
3 dezembro 2022
Geke
3 dezembro 2022

Mooi op tijd, en super stoer op de fiets, maar hierdoor was alles wat warm moest zijn helaas wel koud.

Ottolien
1 dezembro 2022

Heeeeerlijk! Zoals altijd super vers!

Kiki
27 novembro 2022

Bestel altijd mijn sushi hier. Altijd vers en lekker. Bezorging belt als het later word. Ik zou dit zeker aanraden om hier te bestellen !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Kiki, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groeten het Sushi Station team

rens van kerkwijk
27 novembro 2022

Kwam 30 minuten te vroeg

Alex
19 novembro 2022

Was super lekker en precies op tijd klaar zoals afgesproken. (Bestelling opgehaald).

Reacção a Sushi Station

Beste Alex, fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes Het Sushi Station team

Sergejs
19 novembro 2022
Reacção a Sushi Station

Dankuwel voor uw review, fijn dat u tevreden bent! Team Sushi Station

Rachel
12 novembro 2022

Bestelling was helaas niet compleet.

Reacção a Sushi Station

Beste Rachel, vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet was.. Onze excuses. Team Sushi Station

Anita
12 novembro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Anita, bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent! Team Sushi Station

Van de scheur
11 novembro 2022

Deel Vd bestelling kwam niet binnen, duurde een uur voordat deel 2 kwam. 2 keer over gebeld en onvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Reacção a Sushi Station

Beste van de Scheur, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet was, en dat u op een onvriendelijke manier te woord bent gestaan. Onze excuses hiervoor, en dit zullen wij met het personeel bespreken. Team Sushi Station

Judy Steffers
11 novembro 2022

Ik bestel hier altijd: Héérlijke en verse sushi! Keurig en op tijd bezorgd!

Reacção a Sushi Station

Beste Judy, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Groetjes, Het Sushi Station team

Paula
7 novembro 2022

Was weer heerlijk.

Reacção a Sushi Station

Beste Paula, fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt! Groetjes, het Sushistation team

IZ
7 novembro 2022

De geleverde sushi was gedeeltelijk koelkast koud ( ook de sushirijst) waardoor het niet zo vers gemaakt smaakte als dat wij van eerdere bestellingen gewend waren.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste I.Z. wat vervelend om te horen dat de bestelling te koud was en minder lekker dan u van ons gewend bent. Wij gaan dit zeker doorgeven zodat dit niet meer zal gebeurden. Groetjes, het Sushi Station team

Noemí
4 novembro 2022

Heerlijk zoals gewoonlijk en de lychee bubbel tea smaakte ook heel lekker

Reacção a Sushi Station

Beste Noemí, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft! Mvg het Sushi Station Team.

Kostelijk
4 novembro 2022

Lekker op tijd, het was heerlijk, maar jammer dat niet alles is geleverd. Helaas ook niet de eerste keer.

Reacção a Sushi Station

Beste Kostelijk, vervelend om te horen dat niet alles in één keer geleverd was. We geven dit zeker door aan het personeel. Mvg het Sushi Station Team.

Paula
3 novembro 2022

Snel bezorgd. Alles vers en warm. Ik had aangegeven geen stokjes te willen maar werden toch geleverd.

Reacção a Sushi Station

Beste Paula, bedankt voor uw review. Fijn dat alles heeft gesmaakt! Team Sushi Station

Carmen
2 novembro 2022

Heel klein.

Joanna
1 novembro 2022

Poke bowl was heel lekker!

Reacção a Sushi Station

Beste Joanna, bedankt voor uw review. Fijn dat de pokebowlv heeft gesmaakt! Team Sushi Station

R
30 outubro 2022

Uur van de voren besteld, afgesproken tijd was ruim 22 minuten te laat. Eten was ook niet heel warm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

J
29 outubro 2022

Super snel bezorgd en goed bereid

Bianca
27 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Bianca, bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden was! Team Sushi Station

Jeannette
27 outubro 2022

Ontzettend goede en snelle service! De pokebowl was verrukkelijk!

Reacção a Sushi Station

Beste Jeannette, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze pokebowl! Mvg het Sushi Station Team.

Maria
25 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Maria, Bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Esmé
23 outubro 2022

Goede smaak en goed gepresteerd

Reacção a Sushi Station

Beste Esmé, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Mvg het Sushi Station Team.

Metzger
23 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Metzger, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

M van Staveren
22 outubro 2022

Prima! Advocado zat er helaas niet bij!

Reacção a Sushi Station

Beste M van Staveren, wij hebben net telefonisch contact met u gehad en we zijn tot een gepaste oplossing gekomen. Bedankt voor u review! Mvg het Sushi Station Team.

Carolien
22 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Carolien, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Brigitte
22 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Brigitte, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Ron
20 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Ron, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

Ruud
19 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Ruud, bedankt voor u review! Mvg het Sushi Station Team.

Melanie
19 outubro 2022

Erg lekker!

Reacção a Sushi Station

Beste Melanie, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft. Mvg het Sushi Station Team.

Dorothee
17 outubro 2022

Ga vooral zo door, de sushi is lekker fris en vers! We hebben weer genoten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Dorothee, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Mvg het Sushi Station Team.

Elma Croese
16 outubro 2022

Heel lekker, heel vers. Enige (wat niet heel erg was) we hadden aangegeven geen gember en dat zat er toch bij. Volgende keer bestellen we weer bij jullie!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Elma, bedankt voor u review. We zullen hier zeker beter op gaan letten bedankt. Mvg het Sushi Station Team.

Kees
16 outubro 2022

Was weer lekker

Reacção a Sushi Station

Beste Kees, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft. Mvg het Sushi Station Team.

Varduhi
16 outubro 2022

Was bezorgd zonder eetstokjes, maar was lekker. Bedankt

Reacção a Sushi Station

Beste Varduhi, Excuses voor het vergeten van de stokjes, wel fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt. Mvg het Sushi Station Team.

Angi
15 outubro 2022

netjes precies op de afgesproken tijd bezorgd. alles wat ik bestelde zat er ook bij, dus geen vergeten zaken zoals ik in andere reviews las. ik had zelfs iets extra... een aardappelschilmesje.... zat in de tas bij de warme dingen. Als jullie die nog terug willen, geef maar een seintje. De garnalen waren niet helemaal gaar en de yakitori uit de hotbox vond ik ook op het randje van is het nu wel of niet gaar.. ik zou in zo'n geval geen risico nemen en het een minuutje langer bakken. De kip leek wel uit de magnetron te komen trouwens. Niet voor herhaling vatbaar. De kiploempia was ook erg slap en niet erg heet helaas. De gyoza was droog en niet zoals ik ze verwacht uit de pan. de warme gerechten kunnen dus echt op punten verbeterd worden. De sushi's vielen redelijk uit elkaar helaas. mag best iets strakker gerold worden. smaken waren goed, op de garnaal na, die leek ook weer niet gaar te zijn. dit klinkt misschien heel negatief, maar zie het als punten van verbetering. misschi

Reacção a Sushi Station

Beste Angi, vreemd om te horen dat er een aardappelschilmesje bij de bestelling geleverd was. Bedankt voor u review voor verbetering wij zullen dit zeker doorgeven in de keuken! Mvg het Sushi Station Team.

Pieter
14 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Pieter, bedankt voor je 5 sterren review. Mvg het Sushi Station Team.

Meriëm
13 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Meriëm, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

W.P
12 outubro 2022

Lekkere sushi, vers vanuit de keuken. Jammer genoeg bleek de mogelijke afhaaltijd vd website niet te kloppen ivm de openingstijd vd vestiging. Maar ter plekke super opgelost!

Reacção a Sushi Station

Beste W.P, fijn om te horen dat de sushi gesmaakt heeft en dat het probleem ter plekke is opgelost. Mvg het Sushi Station Team.

B.S
10 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste B.S., bedankt voor u 5 sterren review. Mvg het Sushi Station Team.

Edna
10 outubro 2022

Snelle bezorging, sushi was lekker complimenten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Edna, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mvg het Sushi Station Team.

Eva
10 outubro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Eva, bedankt voor u 5 sterren review! Mvg het Sushi Station Team.

bianca
10 outubro 2022

blij dat jullie in Nieuw Vennep zitten. het is altijd heerlijk en bezorging is altijd op tijd en als ze iets later komen bellen ze netjes op. dus aanrader

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Bianca, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Mvg het Sushi Station Team.

Danielle
8 outubro 2022

Doosjes stonden schuin in het tasje en waren niet dicht getapet.

Reacção a Sushi Station

Beste Danielle, vervelend om te horen dat de bakjes verkeerd in het tasje waren geplaatst. We zullen deze feedback doorgeven. Mvg het Sushi Station Team.

MD
6 outubro 2022

As always, it was well made.

Reacção a Sushi Station

Dear MD, Thank you for your review! Kind regards, Sushi Station

Elvira
4 outubro 2022

Super vers en heerlijk

Reacção a Sushi Station

Beste Elvira, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft. Mvg het Sushi Station Team.

M&J
3 outubro 2022

Prima sushi en vriendelijke bezorger (keurig op tijd ook)

Reacção a Sushi Station

Beste M&J, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mvg het Sushi Station Team.

Ben
3 outubro 2022

Goede sushi schotels en op tijd bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Ben, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services. Mvg het Sushi Station Team.

Linda
2 outubro 2022

Was heerlijk, vers en snel bezorgd. Wij gaan vaker bestellen!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Linda, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Tot de volgende keer! Mvg het Sushi Station Team.

Smit
2 outubro 2022

Heerlijk

Reacção a Sushi Station

Beste Smit, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft. Mvg het Sushi Station Team.

Willie
1 outubro 2022

sushi was erg lekker, enig puntje van kritiek is dat sushi uit elkaar viel als je deze met de meegeleverde stokjes uit de box wilde pakken.

Reacção a Sushi Station

Beste Willie, vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar viel. Wij nemen deze feedback mee naar de keuken! Mvg het Sushi Station Team.

Monique Bakker
1 outubro 2022

Het was heerlijk alleen zou het fijn zijn als de sushi wat strakker wordt gedraaid. Ze vallen snel uitelkaar

Reacção a Sushi Station

Beste Monique Bakker, vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar viel. Wij nemen deze feedback mee naar de keuken! Mvg het Sushi Station Team.

Mandy
30 setembro 2022

Het was snel bezorgd en de sushi’s smaakte lekker vers

Reacção a Sushi Station

Beste Mandy, fijn om te horen dat alles naar wens was! Mvg het Sushi Station Team.

martcolijn
29 setembro 2022

Lekkere sushi, bezorging prima.

Reacção a Sushi Station

Beste Martcolijn, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Mvg het Sushi Station Team.

Ramona
26 setembro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Ramona, bedankt voor je review! Mvg het Sushi Station Team.

Pokebowl
26 setembro 2022

De bezorging was op tijd. Alleen zou het wel fijn zijn als de pokebowl borden recht blijven staan met transport. Nu zat alles door elkaar heen geschud. Het smaakte wel heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste meneer/mevrouw, vervelend om te horen dat de pokebowl tijdens de rit door elkaar heen is geschud. We proberen de pokebowl zo goed mogelijk te verpakken in het tasje, zodat deze niet kan verschuiven. Mvg het Sushi Station Team.

Claudia
21 setembro 2022

Snelle bezorging en erg lekker!! Complimenten 👏

Reacção a Sushi Station

Beste Claudia, bedankt voor u review! Mvg het Sushi Station Team.

Judy Steffers
18 setembro 2022

Bestelling was ietwat laat, maar de sushi was zoals gewend weer super lekker!

Reacção a Sushi Station

Beste Judy, vervelend om te horen dat de bestelling iets te laat bezorgd is. Gelukkig heeft de sushi wel goed gesmaakt! Mvg het Sushi Station Team.

K.
15 setembro 2022

Best sushi in town!

Reacção a Sushi Station

Beste K, leuk om te horen dat onze sushi goed in de smaak valt! Mvg het Sushi Station Team.

Kh
12 setembro 2022

Heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Kh, fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft. Mvg het Sushi Station Team.

M
12 setembro 2022

Lekker vers en op tijd bezorgd 👍🏻😃

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste M, fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en op tijd is bezorgd! Mvg het Sushi Station Team.

M. Van de rotten
11 setembro 2022

Sushi valt snel uit elkaar en mag dus steviger worden gerold. Vonden een haar in de gember. Lekker dat we hier andere sushi kunnen vinden dan de standaard die je bij veel andere zaken terug vind.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste M. Van de rotten, vervelend om te horen dat de sushi niet stevig genoeg gerold was en dat er een haar in u gember zat. Wij nemen deze feedback zeker mee naar de keuken. Wel fijn om te horen dat u tevreden bent met onze verschillende soorten sushi's. Mvg het Sushi Station Team.

A….
9 setembro 2022

Bestelling zag er goed verzorgd uit. Smaakte vers, leuke aanbieding prijs. Bezorging was binnen aangegeven tijd. Bezorger was netjes en vriendelijk.

Reacção a Sushi Station

Beste A, fijn om te horen dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Ottolien Hes
7 setembro 2022

Heerlijk vers!

Reacção a Sushi Station

Beste Ottolien Hes, fijn om te horen dat alles lekker vers gesmaakt heeft! Mvg het Sushi Station Team.

Birgitt
6 setembro 2022

Nu al 4 x een bestelling laten bezorgen. Keurig op tijd bezorgd. Heerlijke sushi lekker vers, leuke prijs voor de hoeveelheid die je krijgt. Dit smaakt naar meer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Birgitt, fijn om te horen dat alles zo vaak naar wens is geweest! Tot de volgende keer! Groetjes het Sushi Station Team.

Nadia
4 setembro 2022

Na een teleurstellende bestelling vorige week, echt een fantastisch menu vandaag ontvangen. Overheerlijk vers en helemaal puur! Zalig! Volgende week weer!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Nadia, vervelend om te horen dat u vorige bestelling tegenviel. Wel is het fijn om te horen dat u laatste bestelling er goed in de smaak viel! Mvg het Sushi Station Team.

Belinda van der Meulen
3 setembro 2022

Heerlijke Sushi.

Reacção a Sushi Station

Beste Belinda van der Meulen, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mvg het Sushi Station Team.

Daniëlle
3 setembro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Daniëlle, bedankt voor u positieve review! Mvg het Sushi Station Team.

EV
1 setembro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste EV, fijn om te zien aan de 5 sterren dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Ron
1 setembro 2022

1e keer besteld en moet zeggen, alles was erg lekker en warme gerechten waren ook warm en de bezorging zelf voor afgesproken tijd 👍 zullen zeker nog een keer bestellen 😀

Reacção a Sushi Station

Beste Ron, fijn om te horen dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Gerda
1 setembro 2022
Reacção a Sushi Station

Beste Gerda, fijn om te zien aan de 5 sterren dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Bianca Fleury
29 agosto 2022

Mail om 20:05 dat bezorger onderweg was met al een wachttijd van 50 minuten, omstreeks 20:40 filiaal gebeld met de vraag of hij nog kwam, medewerker gaf aan dat dat wel erg lang was en bezorger zou contacten die omstreeks 20:50 pas arriveerde en uiteraard de warme producten niet warm meer waren!

Van veen
29 agosto 2022

Hi, De smaak is goed! Lekkere uitgesproken smaken. Pittig is ook echt wat pittig. De sushi mag strakker gerold worden. Soms vallen ze uit elkaar. Volgende keer graag t plastic verwijderen van de nep krab. Dan smaakt ie een stuk lekkerder.

Jolanda
28 agosto 2022

Was heel lekker

Reacção a Sushi Station

Beste Jolanda, fijn om te horen dat alles lekker was. Mvg het Sushi Station Team.

Panwijk-Rozing
28 agosto 2022

Heerlijk gegeten

Reacção a Sushi Station

Beste Panwijk-Rozing, fijn om te horen dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Sushi_Eat_Pro
26 agosto 2022

Zeer zeker niet slecht. Sushi station een keer geprobeerd ipv ons vaste bezorg adres en het viel in geode aarde. Het akn nog niet toppen aan ons vaste adres, maar het is zeker beter dan veel andere adressen. Wel had een bepaald sausje iets minder mosterdachtig gemogen van 1 van ede eters. Verder: Ga zo door! Goede, verse sushi en lekkere smaken.

L Gabel
25 agosto 2022

Bezorging was erg snel. Pokebowl smaakt goed.

Reacção a Sushi Station

Beste L Gabel, fin om te horen dat alles naar wens was. Mvg het Sushi Station Team.

Noemi
23 agosto 2022

Lekker maar irritant dat alles uit elkaar viel

Reacção a Sushi Station

Beste Noemi, vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar was gevallen. Wij zullen dit zeker doorgeven aan het keukenpersoneel. Mvg het Sushi Station Team.

Albert Duindam
21 agosto 2022

Heerlijke verse sushi, voldeed geheel naar verwachting, iets te laat 15 min. maar keurig gebeld.

Reacção a Sushi Station

Beste Albert, fijn om te horen dat de sushi in de smaak viel. Mvg het Sushi Station Team.

Paula
15 agosto 2022

Smaakte weer heerlijk en het werd zelfs eerder bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Paula, fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. Mvg het Sushi Station Team.

Sergejs
12 agosto 2022

Very fresh and fast delivery ( promised 45 min, delivered during 30 min )

Deters
8 agosto 2022

Het was perfect!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Deters, bedankt voor u review! Mvg het Sushi Station Team

Elvira
7 agosto 2022

Eindelijk goede sushi in nieuw Vennep

Reacção a Sushi Station

Beste Elvira, fijn om te horen dat de sushi goed in de smaak valt! Mvg het Sushi Station Team.

Karen
6 agosto 2022

Snelle bezorging en vriendelijk. Smaak was goed. Zeer slecht gerolde sushi’s: bij het oppakken, vielen ze nagenoeg allemaal uit elkaar.

Reacção a Sushi Station

Beste Karen, fijn om te horen dat de sushi goed smaakte. We nemen u feedback mee naar de keuken over de slecht gerolde sushi. Mvg het Sushi Station Team.

monique Schikker-van Otterloo
5 agosto 2022

Zoals altijd smaak heerlijk!! Wel voor het eerst dat mijn calliforniarol uit elkaar viel (leek alsof er onderaan stuk norivel tekort was en minder rijst. Dat maakt het oppakken van de rollen met stokjes niet echt handig. Vond dat wel jammer, gelukkig leed de smaak er niet onder.

Annemariek van Dooyeweerd
4 agosto 2022

Niet de gehele bestelling ontvangen. De spring rolls zijn niet geleverd. Gebeld maar er werd niet opgenomen en voicemail ingesproken. Helaas geen reactie gehad.

Reacção a Sushi Station

Beste Annemariek, vervelend om te horen dat de spring Rolls vergeten waren en de telefoon lijn bezet was. We hebben net telefonisch contact gehad en zijn tot een oplossing gekomen. Graag tot de volgende keer! Mvg het Sushi Station Team.

Zine-Eddine
3 agosto 2022

Echt lekker sushi👍🏼

Reacção a Sushi Station

Beste Zine-Eddine, fijn om te horen dat de sushi goed in de smaak viel. Mvg het Sushi Station Team.

Marleen
3 agosto 2022

Sushi was goed, alleen jammer dat sommige uiteen vielen bij het oppakken.

Lynn
2 agosto 2022

De sushi proefde niet vers. Zat af en toe een gekke nasmaak aan. Levering was verlaat doordat vestiging in NV gesloten was. Als excuus werd er wel wat extra’s bijgeleverd. Bezorger was erg vriendelijk.

Reacção a Sushi Station

Beste Lynn, vervelend om te horen dat er een nasmaak aan de sushi zat. Wij bereiden in de keuken elke dag nieuwe verse sushi met verse producten. Mvg het Sushi Station Team.

Bianca
2 agosto 2022
Jacqueline de Hilster
2 agosto 2022

Heerlijke Sushi Bezorgtijd heel slecht, 50 minuten te laat geleverd zodat we niet op tijd konden eten voordat de avondopenstelling bij het service centrum Nieuw-Vennep begon. Bezorger kon het adres niet vinden, wel verontschuldigde hij zich vandaar toch 1 ster voor beoordeling bezorging

Jill
2 agosto 2022

Prima sushi!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerrit
31 julho 2022

Het was een voldoende. De smaak was voldoende maar we hebben zeker betere smaak ervaren. De verwachtinge levertijd was niet realistisch. Gelukkig werd er een half uur eerder geleverd. Voor ons de eerste maar ook de laatste keer. We hebben het in ieder geval geprobeerd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Pieter
31 julho 2022
Carolien
31 julho 2022
Ikke
30 julho 2022
Kh
30 julho 2022
Wilma
29 julho 2022

Ruim op tijd bezorgd . Je proeft de versheid . Helaas zelf verkeerde handrol besteld . Maar deze was ook lekker

Reacção a Sushi Station

Beste Wilma, fijn om te horen dat de sushi goed in de smaak viel. Mvg het Sushi Station Team.

Marion
28 julho 2022

Top! Super lekker, vlotte bezorging, voor herhaling vatbaar!

Reacção a Sushi Station

Beste Marion, fijn om te horen dat alles naar wens was! Mvg het Sushi Station Team.

Ilona
27 julho 2022

Wij vonden het erg jammer dat de sushi erg uit elkaar viel. Als we met de stokjes de grote sushi stukjes wilde pakken viel het uit elkaar waardoor je alles met een vork bij elkaar moest rapen dat vonden wij niet zo prettig, verder was het lekker.

Reacção a Sushi Station

Beste Ilona, vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar viel. Dit is niet de bedoeling en we geven het zeker door in de keuken. Mvg het Sushi Station Team.

Sascha
27 julho 2022

Helaas weer een fout dus nu wil ik niet meer bestellen. Gevraagd om gegrilde zalm kreeg gerookte zalm. Oh ja sorry nou ik denk over 20 a 30 minuten krijgt u een ander. Helaas ik ben niet tevreden.

Rowena
25 julho 2022

Snelle levering en echt heerlijk. Bij meerdere shusi punten besteld maar deze spant de kroon!! Echt een aanrader!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Rowena, fijn om te horen dat onze sushi goed in de smaak is gevallen. Graag tot de volgende keer! Mvg het Sushi Station Team.

Veronika
24 julho 2022

Over algemeen zijn we tevreden, er zaten paar stukjes bij die niet volledig qua grootte waren (is denk ik overgebleven stukjes na zo'n grote rol wat aangesneden wordt). Qua smaak was het goed. Ik miste wel een klein bakje voor sojasaus, als je sushi buiten eet, dan heb je eigenlijk niks waar je sojasaus in kan doen. We zullen het zeker nog een keer bestellen

Reacção a Sushi Station

Beste Veronika, fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. Als u de volgende keer weer buiten huis eet en een soya bakje nodig hebt dan kunt u dit in de beschrijving zetten, dan geven we iets mee om de soyasaus in te doen! Mvg het Sushi Station Team.

Heidi
24 julho 2022

was weer heerlijk

Daniëlle
24 julho 2022
Michel
24 julho 2022
Elly Verhulsdonck
22 julho 2022

Sushi voor mijn kleinzoon besteld een groot succes !!!hij vond het heerlijk en oma vond het er prima verzorgt en vers uitzien!!!!tot de volgende keer het was super!!!

Reacção a Sushi Station

Beste Elly, fijn om te horen dat alles naar wens was! Mvg het Sushi Station Team.

Julie
18 julho 2022

Voor lunch duurde het wel erg lang maar de poke bowl was voor prijs echt heel erg lekker !

Inge
17 julho 2022

Was heerlijk, enige minpuntje….. de maaltijd werd een half uur te vroeg bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Inge, Jammer om te horen dat u niet tevreden was met de vroege bezorging, wij proberen het eten op het gevraagde tijdstip te leveren en soms kan dit iets eerder zijn i.v.m. de drukte. Mvg Het Sushi Station Team.

Jan
16 julho 2022

Kwaliteit en stipt op tijd👍

Reacção a Sushi Station

Beste Jan, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services. Mvg Het Sushi Station Team.

Anoniem
15 julho 2022

Sushi viel uitmekaar en was helaas koud

Reacção a Sushi Station

Beste, Vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar viel, wij proberen de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. De sushi wordt wel koud en vers bereid. De garnalen kunnen iets afkoelen i.v.m. de rijst en de zeewier die op kamertemperatuur zijn. Mvg Het Sushi Station Team.

Monique
14 julho 2022

Vers, en de rollen hebben echte vis geen salades erin. Voor 25,00 pp hebben wij ongeveer 27-30 rollen en zitten wij goed vol.

Reacção a Sushi Station

Beste Monique, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze kwaliteit en de prijzen. Mvg Het Sushi Station Team.

Gerda
13 julho 2022
Jeanet
13 julho 2022

Iedere keer weer een fantastische beleving ! Super kwaliteit En aardige mensen

Miek
11 julho 2022

Sushi was goed bereid en smaakte helemaal prima. De bezorging kwam wat later, maar daarvoor belde ze wel netjes. Toen kwamen we erachter dat ze een box vergeten waren, dus dat was een beetje slordig, maar ook dat is wel snel en netjes weer bezorgd binnen een kwartier.

Heidi Beumer
10 julho 2022

Was weer erg lekker

Dave
9 julho 2022

Sneller bezorgd dan verwacht, uitstekende kwaliteit, ruim voldoende wasabi en soja saus. Top!!

Stacy De Haas
9 julho 2022

Ik heb 3x via jullie besteld en het komt iedere keer zeker een half uur telaat.

Beilei
9 julho 2022

Order was delayed half hour.

Daniëlle Dijksman
4 julho 2022

Goedenavond, Helaas was de bestelling een uur te laat en heb ik 2 keer moeten bellen waar het bleef. Wanneer een bestelling te laat is verwacht ik dat er contact met mij wordt opgenomen en niet andersom. Ik heb nu 2x zelf moeten bellen. Er werd de eerste keer aangegeven dat er wat extra’s bij werd gedaan maar dit was niet het geval.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anita
3 julho 2022

Heerlijke sushi en bezorging was precies op tijd. Perfect!

Annemariek
2 julho 2022
Barry
2 julho 2022

Eten was prima, alleen jammer dat er geen chopsticks bij zaten

Shira
2 julho 2022

Mijn bestelling was er echt super snel en was heerlijk !

Patricia
2 julho 2022

Op gevraagde moment, smaakvol, en vers!

Belinde
1 julho 2022

De Yakitori was echt slecht en hebben deze dan ook niet op gegeten.

Timon
1 julho 2022

Een duidelijk menu voorzien van foto's maakt het makkelijk om iets nieuws te proberen

Suzanne Hagen
30 junho 2022

Wij hadden Donburi Tori Katsu & Ebi Don besteld, helaas Tori Katsu Don gekregen

Wilco
26 junho 2022

Deze keer sommige rollls te warm en vielen snel uit elkaar.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Tamara Dirkse
25 junho 2022
Heidi
25 junho 2022

Heerlijk en vers. Wat top.

Martijn
25 junho 2022

Compleet, op tijd, Prima!

Tosca
24 junho 2022

Ik heb 1 deel, de vegetarische loempia's niet ontvangen en wel ongevraagde sesamballetjes.

Gerda
23 junho 2022
Robert Rijken
22 junho 2022

Was erg lekker

Tobias
20 junho 2022

Kwaliteit van de sushi was top, erg lekker zelfs. Blijft wel vervelend als er iets niet wordt geleverd vanuit de bestelling.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Stef
20 junho 2022

Bezorgtijd een kwartier te vroeg dan gevraagd. De sushi smaakte weer prima maar lag helaas niet meer zo netjes in de schaal zoals het zou moeten horen . Minpuntje!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kelly
19 junho 2022

De sushi is erg goed, en het werd snel bezorgd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Yvonne
19 junho 2022

Super snel geleverd en was heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Piet Scheffer
18 junho 2022

Top!! Alles was perfect Service, kwaliteit Een blijvertje

S
18 junho 2022

Al de 2e keer dat het te laat was. Edame bonen waren koud. En sommige dingen smaakte helaas niet lekker.

Saar
18 junho 2022

Heerlijk en snel! Toen ik belde dat ik 1 stukje miste, kreeg ik super snel nog 2 stukken sushi erbij. Aardige bezorgers en lekker eten. 5 sterren

M
17 junho 2022

De sauzen die extra besteld heb, waren er niet bijgedaan.

Toine
17 junho 2022

Snel bezorgd, sushi niet al te strak gerold, viel uit elkaar met oppakken. Maar smaakte uitermate goed

Reacção a Sushi Station

Beste Toine, bedankt voor je feedback we zullen dit aan het keukenpersoneel doorgeven. wij hopen u gauw weer terug te zien. mvg Sushi Station

Fam heijmans
16 junho 2022
Plientje
16 junho 2022

Heerlijke pokebowl gegeten. Snelle bezorging

Joanna
15 junho 2022

Ik ben zeer tevreden! En het was echt lekker!

René
13 junho 2022

Heerlijk

Jeanne
12 junho 2022
Maria
11 junho 2022
Elievi
10 junho 2022
Pier
7 junho 2022

Sushi smaakte heerlijk en super prijs voor dit menu

Michiel
7 junho 2022
Dick
6 junho 2022
B van Staveren
5 junho 2022

Prima!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Danielle
5 junho 2022
Jeroen
5 junho 2022

Snelle bezorging en prima eten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Jeroen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer! Mvg. Team Sushistation

Elvira
30 maio 2022

Was goed alleen ik had houd van iets minder topping op sushi menu

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M. Niesten
30 maio 2022

Lekkere sushi die op tijd werd bezorgd. Wel raar dat je in het kader van duurzaamheid de optie krijgt om gember, eetstokjes, en soja weg te laten, maar dit dan alsnog bij je bestelling erbij krijgt.

Reacção a Sushi Station

Beste M, Bedankt voor uw feedback. We hebben dit doorgegeven aan de caissières en ze zullen er voortaan beter op letten. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze kwaliteit en services, Mvg Team Sushi Station

Kostelyk
30 maio 2022

Heerlijk gegeten en bezorging perfect op tijd!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Esther vd Plas
30 maio 2022

Het was echt heerlijk! De pokebowls waren goed gevuld!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Esther, We zijn blij om te horen dat u zo heeft genoten van de pokebowls. Mvg Team Sushi Station

Arda K
28 maio 2022

Tweede keer deze week! Verslavend lekker :) Was weer heerlijk en mooi optijd bezorgd thnx!

Sandra Middelbos
28 maio 2022

Graag de volgende keer wel de sojasaus en de wasabi leveren.......

Heleen
28 maio 2022

Echt precies op tijd bezorgd! Aardige bezorger en lekkere sushi.

Reacção a Sushi Station

Beste Heleen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer! Mvg. Team Sushistation

Dorien
27 maio 2022

Kwaliteit van het vlees ( Rib Eye) viel tegen en alles lag op zijn kop, volledig door elkaar gehusseld, jammer

Anton
27 maio 2022

Received wrong roll - ordered Deluxe Unagi roll, but got something else instead.

F.Kruup
27 maio 2022
Niki
26 maio 2022

Keurig op tijd. Heerlijk eten

EB
25 maio 2022

lekker

Arda K
25 maio 2022

Heerlijke verse sushi en andere hapjes. Bezorging duurde ietsje langer dan verwacht, maar dit maakten zij goed door extra smaakvolle hapjes bij te leveren. Toppers, zowel in Hoofddorp als in Nieuw-Vennep waar ik vandaag heb besteld.

Reacção a Sushi Station

beste Arda, bedankt voor uw positieve feedback wij zijn daar erg blij mee en hopen u de volgende keer weer te zien mvg. Sushi Station

Kate
24 maio 2022

Super delicious sushi. We loved it!!! I would like to compliment the delivery guy Kacper! Thanks a lot!!! I do recommend.

Reacção a Sushi Station

Dear Kate, Thank you so much for your feedback. We appriciated that you liked the sushi so much. We will tell Kacper that you wrote a positive review. We will see you next time. Kind regards team Sushi Station

Daniëlle
23 maio 2022

De toppings waren wat karig

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

elzzz
21 maio 2022

heerlijk gegeten, goed verzorgd.

B.B
20 maio 2022
Tara
16 maio 2022

Optijd en lekker!

Marnick Franken
15 maio 2022

Bezorger was heel aardig! Alleen de garnaal in 1 van sushi’s was koud. Voor de rest weer heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wendy
14 maio 2022

Heerlijk gegeten volgende keer weer

Daniëlle
13 maio 2022
R
13 maio 2022

Super lekkere sushibox en vriendelijk geholpen.

Iris
12 maio 2022

Leuk de sushi in je eigen dorp bestellen, afgeleverd door een bekende :). De sushi was heerlijk, netjes verzorgd en bereid en goed verpakt. Daarnaast hadden we een kip poke bowl en rund poke bowl, ook zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar dus!

Reacção a Sushi Station

Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze services en kwaliteit. Mvg Sushi Station

Manika Ridder
10 maio 2022

Het was weer heerlijk. Super service.

Paula
10 maio 2022

Binnen 30 min bezorgd.

Mahadevan
10 maio 2022

The Sushi was lekker. Dankje

Jamie
9 maio 2022
C. oude Lohuis
9 maio 2022

18:45 zou de bezorgtijd zijn, 20 minuten later hebben we gebeld, ze waren aan het wachten op een bezorger. Om 19:45 werd er uiteindelijk pas bezorgd. Het zou fijn zijn als er actief wordt gecommuniceerd als de bezorgtijd verlaat is. Een uur te laat en zonder excuses is geen goede reclame. We snappen best dat het druk is, maar neem dan in ieder geval contact op. Als we wisten dat het na ons telefoontje nog bijna 3 kwartier zou duren, hadden we het zelf wel even opgehaald… En een half uur na ontvangst kregen we een mailtje dat de bestelling onderweg was…..dus ik zou zeggen: de bezorging is zeker voor verbetering vatbaar. Om positief af te sluiten: het was wel lekker 😋

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Station

Beste Chris, Bedankt voor uw reactie. We doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren en alle klanten zo goed mogelijk op te hoogte te houden qua lever tijden. Gelukkig zijn we telefonisch tot een goede oplossing gekomen. Mvg Sushi Station

Han Scheelings (Eye Wish😄)
9 maio 2022

Het was wederom heerlijk. De keuze is heel uitgebreid. Fantastisch en hopelijk gaan jullie zo door.

Reacção a Sushi Station

Beste Han, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden met ons bent en dat u onze menu kaart zo uitgebreid vind. We zien u daarom ook gauw weer terug bij Sushi Station. Mvg Sushi Station

Nel
9 maio 2022

Helaas waren de eetstokjes niet bij de bestelling. Super service

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Martin Colijn
8 maio 2022

De bezorger was iets later, en ik werd keurig gebeld dat hij onderweg was, maar iets later. Goed geregeld !!!👍

Reacção a Sushi Station

Beste Martin. Bedankt voor uw positieve review. We doen ons uiterste best om de bestellingen op tijd te kunnen leveren. Mvg Sushi Station

Xx
8 maio 2022
S.
8 maio 2022

Sushi Station blijft alsnog mijn nr. 1 Nooit beroerd geweest na het eten, producten zijn prima. Jammer genoeg zijn mijn punten van een ander filiaal niet samen gevoegd, na online bestellen.

Reacção a Sushi Station

Beste Simone, Bedankt voor uw reactie. Zoals telefonisch afgesproken hebben wij uw spaar punten toegevoegd aan uw account. Mvg Sushi Station

Kelly
7 maio 2022

Goeie sushi. Goeie smaak, rijk gevuld en levering keurig. Sommige sushi stukjes vielen wat uit elkaar direct bij het oppakken ervan, maar smaak is alsnog prima!! Hou deze kwaliteit vast!

A
7 maio 2022
Tessa
6 maio 2022

Lekker sushi. Bezorging sneller dan voorspeld. Erg fijn! Zeker voor herhaling vatbaar.

Jeff
6 maio 2022

Smaak sushi gewoon goed. Werd goed geholpen, compliment.

Stella Brandsen
6 maio 2022

Ga zo door!

Saskia
3 maio 2022

Lekker en snel

Paula
2 maio 2022

Bezorging was iets te laat, het is erg druk natuurlijk! werd daar keurig over gebeld en kreeg zelfs wat extras! Topservice

Pieter en cora Buursen
2 maio 2022

Geweldige sushi .we hadden helaas maar 1 sushi wasrbij de garnaal in tempura was gebakken in shusi.die was erg lekker. Ook was de bezorger iets te vroeg maar we vonden het niet zo probleem. Raad het iedereen aan zo heerlijk was de sushi

Schipper
2 maio 2022

De sushi was niet stevig gerold en viel hierdoor helemaal uit elkaar. Persoonlijk vind ik gefrituurde uitjes echt zonde van de sushi, ook zat overal behoorlijk veel saus op. Wat ons betreft niet de beste sushizaak in Nieuw-Vennep, hierom blijft het bij een eenmalige bestelling. De bestelling was wel mooi op tijd klaar!

Lau de Munck
2 maio 2022

Gewoon hele lekkere sushi

dotje11
1 maio 2022

Porties waren klein, vooral maki, wel lekker vers. Ketjap, gember en wasabi apart gebeld svp, niet in schaal.

Raymond Both
1 maio 2022
Ruijg
1 maio 2022

Sushi was heerlijk en vers. Helaas waren ze de stokjes vergeten erbij te doen, maar dat kon de pret niet drukken. Tot de volgende keer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Armand Lezaire
1 maio 2022

De gerolde sushi valt wat snel uitelkaar. Dat is zonde en belandt dan in je sojasaus. Alle sushi was heerlijk qua smaak.

Joyce
30 abril 2022

Heerlijke Sushi. Stond op de juiste tijd klaar

Veerle van Reenen
29 abril 2022

Lekker gegeten en ze hebben goed op m’n aanvraag in gegaan door geen peper te gebruikten