Bewertungen von Sushi Station Nieuw-Vennep

Neue Beurteilungen

4.0
Ramona
26 September 2022
Pokebowl
26 September 2022

De bezorging was op tijd. Alleen zou het wel fijn zijn als de pokebowl borden recht blijven staan met transport. Nu zat alles door elkaar heen geschud. Het smaakte wel heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Claudia
21 September 2022

Snelle bezorging en erg lekker!! Complimenten 👏

Judy Steffers
18 September 2022

Bestelling was ietwat laat, maar de sushi was zoals gewend weer super lekker!

K.
15 September 2022

Best sushi in town!

Kh
12 September 2022

Heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
12 September 2022

Lekker vers en op tijd bezorgd đŸ‘đŸ»đŸ˜ƒ

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M. Van de rotten
11 September 2022

Sushi valt snel uit elkaar en mag dus steviger worden gerold. Vonden een haar in de gember. Lekker dat we hier andere sushi kunnen vinden dan de standaard die je bij veel andere zaken terug vind.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A
.
9 September 2022

Bestelling zag er goed verzorgd uit. Smaakte vers, leuke aanbieding prijs. Bezorging was binnen aangegeven tijd. Bezorger was netjes en vriendelijk.

Marjon
8 September 2022

Kwaliteit van de sushi en de pokebowl was helaas niet geweldig. Wel goede, snelle, vriendelijke service

Ottolien Hes
7 September 2022

Heerlijk vers!

Birgitt
6 September 2022

Nu al 4 x een bestelling laten bezorgen. Keurig op tijd bezorgd. Heerlijke sushi lekker vers, leuke prijs voor de hoeveelheid die je krijgt. Dit smaakt naar meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nadia
4 September 2022

Na een teleurstellende bestelling vorige week, echt een fantastisch menu vandaag ontvangen. Overheerlijk vers en helemaal puur! Zalig! Volgende week weer!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Belinda van der Meulen
3 September 2022

Heerlijke Sushi.

Daniëlle
3 September 2022
EV
1 September 2022
Ron
1 September 2022

1e keer besteld en moet zeggen, alles was erg lekker en warme gerechten waren ook warm en de bezorging zelf voor afgesproken tijd 👍 zullen zeker nog een keer bestellen 😀

Gerda
1 September 2022
Bianca Fleury
29 August 2022

Mail om 20:05 dat bezorger onderweg was met al een wachttijd van 50 minuten, omstreeks 20:40 filiaal gebeld met de vraag of hij nog kwam, medewerker gaf aan dat dat wel erg lang was en bezorger zou contacten die omstreeks 20:50 pas arriveerde en uiteraard de warme producten niet warm meer waren!

Van veen
29 August 2022

Hi, De smaak is goed! Lekkere uitgesproken smaken. Pittig is ook echt wat pittig. De sushi mag strakker gerold worden. Soms vallen ze uit elkaar. Volgende keer graag t plastic verwijderen van de nep krab. Dan smaakt ie een stuk lekkerder.

Jolanda
28 August 2022

Was heel lekker

Panwijk-Rozing
28 August 2022

Heerlijk gegeten

Sushi_Eat_Pro
26 August 2022

Zeer zeker niet slecht. Sushi station een keer geprobeerd ipv ons vaste bezorg adres en het viel in geode aarde. Het akn nog niet toppen aan ons vaste adres, maar het is zeker beter dan veel andere adressen. Wel had een bepaald sausje iets minder mosterdachtig gemogen van 1 van ede eters. Verder: Ga zo door! Goede, verse sushi en lekkere smaken.

L Gabel
25 August 2022

Bezorging was erg snel. Pokebowl smaakt goed.

Noemi
23 August 2022

Lekker maar irritant dat alles uit elkaar viel

Albert Duindam
21 August 2022

Heerlijke verse sushi, voldeed geheel naar verwachting, iets te laat 15 min. maar keurig gebeld.

Paula
15 August 2022

Smaakte weer heerlijk en het werd zelfs eerder bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sergejs
12 August 2022

Very fresh and fast delivery ( promised 45 min, delivered during 30 min )

Deters
8 August 2022

Het was perfect!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elvira
7 August 2022

Eindelijk goede sushi in nieuw Vennep

Karen
6 August 2022

Snelle bezorging en vriendelijk. Smaak was goed. Zeer slecht gerolde sushi’s: bij het oppakken, vielen ze nagenoeg allemaal uit elkaar.

monique Schikker-van Otterloo
5 August 2022

Zoals altijd smaak heerlijk!! Wel voor het eerst dat mijn calliforniarol uit elkaar viel (leek alsof er onderaan stuk norivel tekort was en minder rijst. Dat maakt het oppakken van de rollen met stokjes niet echt handig. Vond dat wel jammer, gelukkig leed de smaak er niet onder.

Annemariek van Dooyeweerd
4 August 2022

Niet de gehele bestelling ontvangen. De spring rolls zijn niet geleverd. Gebeld maar er werd niet opgenomen en voicemail ingesproken. Helaas geen reactie gehad.

Antwort von Sushi Station

Beste Annemariek, vervelend om te horen dat de spring Rolls vergeten waren en de telefoon lijn bezet was. We hebben net telefonisch contact gehad en zijn tot een oplossing gekomen. Graag tot de volgende keer! Mvg het Sushi Station Team.

Zine-Eddine
3 August 2022

Echt lekker sushiđŸ‘đŸŒ

Antwort von Sushi Station

Beste Zine-Eddine, fijn om te horen dat de sushi goed in de smaak viel. Mvg het Sushi Station Team.

Marleen
3 August 2022

Sushi was goed, alleen jammer dat sommige uiteen vielen bij het oppakken.

Lynn
2 August 2022

De sushi proefde niet vers. Zat af en toe een gekke nasmaak aan. Levering was verlaat doordat vestiging in NV gesloten was. Als excuus werd er wel wat extra’s bijgeleverd. Bezorger was erg vriendelijk.

Antwort von Sushi Station

Beste Lynn, vervelend om te horen dat er een nasmaak aan de sushi zat. Wij bereiden in de keuken elke dag nieuwe verse sushi met verse producten. Mvg het Sushi Station Team.

Bianca
2 August 2022
Jacqueline de Hilster
2 August 2022

Heerlijke Sushi Bezorgtijd heel slecht, 50 minuten te laat geleverd zodat we niet op tijd konden eten voordat de avondopenstelling bij het service centrum Nieuw-Vennep begon. Bezorger kon het adres niet vinden, wel verontschuldigde hij zich vandaar toch 1 ster voor beoordeling bezorging

Jill
2 August 2022

Prima sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerrit
31 Juli 2022

Het was een voldoende. De smaak was voldoende maar we hebben zeker betere smaak ervaren. De verwachtinge levertijd was niet realistisch. Gelukkig werd er een half uur eerder geleverd. Voor ons de eerste maar ook de laatste keer. We hebben het in ieder geval geprobeerd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pieter
31 Juli 2022
Carolien
31 Juli 2022
Ikke
30 Juli 2022
Kh
30 Juli 2022
Wilma
29 Juli 2022

Ruim op tijd bezorgd . Je proeft de versheid . Helaas zelf verkeerde handrol besteld . Maar deze was ook lekker

Antwort von Sushi Station

Beste Wilma, fijn om te horen dat de sushi goed in de smaak viel. Mvg het Sushi Station Team.

Marion
28 Juli 2022

Top! Super lekker, vlotte bezorging, voor herhaling vatbaar!

Antwort von Sushi Station

Beste Marion, fijn om te horen dat alles naar wens was! Mvg het Sushi Station Team.

Ilona
27 Juli 2022

Wij vonden het erg jammer dat de sushi erg uit elkaar viel. Als we met de stokjes de grote sushi stukjes wilde pakken viel het uit elkaar waardoor je alles met een vork bij elkaar moest rapen dat vonden wij niet zo prettig, verder was het lekker.

Antwort von Sushi Station

Beste Ilona, vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar viel. Dit is niet de bedoeling en we geven het zeker door in de keuken. Mvg het Sushi Station Team.

Sascha
27 Juli 2022

Helaas weer een fout dus nu wil ik niet meer bestellen. Gevraagd om gegrilde zalm kreeg gerookte zalm. Oh ja sorry nou ik denk over 20 a 30 minuten krijgt u een ander. Helaas ik ben niet tevreden.

Rowena
25 Juli 2022

Snelle levering en echt heerlijk. Bij meerdere shusi punten besteld maar deze spant de kroon!! Echt een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Rowena, fijn om te horen dat onze sushi goed in de smaak is gevallen. Graag tot de volgende keer! Mvg het Sushi Station Team.

Veronika
24 Juli 2022

Over algemeen zijn we tevreden, er zaten paar stukjes bij die niet volledig qua grootte waren (is denk ik overgebleven stukjes na zo'n grote rol wat aangesneden wordt). Qua smaak was het goed. Ik miste wel een klein bakje voor sojasaus, als je sushi buiten eet, dan heb je eigenlijk niks waar je sojasaus in kan doen. We zullen het zeker nog een keer bestellen

Antwort von Sushi Station

Beste Veronika, fijn om te horen dat het gesmaakt heeft. Als u de volgende keer weer buiten huis eet en een soya bakje nodig hebt dan kunt u dit in de beschrijving zetten, dan geven we iets mee om de soyasaus in te doen! Mvg het Sushi Station Team.

Heidi
24 Juli 2022

was weer heerlijk

Daniëlle
24 Juli 2022
Michel
24 Juli 2022
Elly Verhulsdonck
22 Juli 2022

Sushi voor mijn kleinzoon besteld een groot succes !!!hij vond het heerlijk en oma vond het er prima verzorgt en vers uitzien!!!!tot de volgende keer het was super!!!

Antwort von Sushi Station

Beste Elly, fijn om te horen dat alles naar wens was! Mvg het Sushi Station Team.

Julie
18 Juli 2022

Voor lunch duurde het wel erg lang maar de poke bowl was voor prijs echt heel erg lekker !

Inge
17 Juli 2022

Was heerlijk, enige minpuntje
.. de maaltijd werd een half uur te vroeg bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Inge, Jammer om te horen dat u niet tevreden was met de vroege bezorging, wij proberen het eten op het gevraagde tijdstip te leveren en soms kan dit iets eerder zijn i.v.m. de drukte. Mvg Het Sushi Station Team.

Jan
16 Juli 2022

Kwaliteit en stipt op tijd👍

Antwort von Sushi Station

Beste Jan, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services. Mvg Het Sushi Station Team.

Anoniem
15 Juli 2022

Sushi viel uitmekaar en was helaas koud

Antwort von Sushi Station

Beste, Vervelend om te horen dat de sushi uit elkaar viel, wij proberen de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. De sushi wordt wel koud en vers bereid. De garnalen kunnen iets afkoelen i.v.m. de rijst en de zeewier die op kamertemperatuur zijn. Mvg Het Sushi Station Team.

Monique
14 Juli 2022

Vers, en de rollen hebben echte vis geen salades erin. Voor 25,00 pp hebben wij ongeveer 27-30 rollen en zitten wij goed vol.

Antwort von Sushi Station

Beste Monique, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze kwaliteit en de prijzen. Mvg Het Sushi Station Team.

Gerda
13 Juli 2022
Jeanet
13 Juli 2022

Iedere keer weer een fantastische beleving ! Super kwaliteit En aardige mensen

Miek
11 Juli 2022

Sushi was goed bereid en smaakte helemaal prima. De bezorging kwam wat later, maar daarvoor belde ze wel netjes. Toen kwamen we erachter dat ze een box vergeten waren, dus dat was een beetje slordig, maar ook dat is wel snel en netjes weer bezorgd binnen een kwartier.

Heidi Beumer
10 Juli 2022

Was weer erg lekker

Dave
9 Juli 2022

Sneller bezorgd dan verwacht, uitstekende kwaliteit, ruim voldoende wasabi en soja saus. Top!!

Stacy De Haas
9 Juli 2022

Ik heb 3x via jullie besteld en het komt iedere keer zeker een half uur telaat.

Beilei
9 Juli 2022

Order was delayed half hour.

Daniëlle Dijksman
4 Juli 2022

Goedenavond, Helaas was de bestelling een uur te laat en heb ik 2 keer moeten bellen waar het bleef. Wanneer een bestelling te laat is verwacht ik dat er contact met mij wordt opgenomen en niet andersom. Ik heb nu 2x zelf moeten bellen. Er werd de eerste keer aangegeven dat er wat extra’s bij werd gedaan maar dit was niet het geval.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
4 Juli 2022

Bestelling Ă©Ă©n uur te laat bezorgd. komkommersalade was niet zoetzuur. Te weinig stokjes en sojasaus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
3 Juli 2022

Heerlijke sushi en bezorging was precies op tijd. Perfect!

Annemariek
2 Juli 2022
Barry
2 Juli 2022

Eten was prima, alleen jammer dat er geen chopsticks bij zaten

Shira
2 Juli 2022

Mijn bestelling was er echt super snel en was heerlijk !

Patricia
2 Juli 2022

Op gevraagde moment, smaakvol, en vers!

Belinde
1 Juli 2022

De Yakitori was echt slecht en hebben deze dan ook niet op gegeten.

Timon
1 Juli 2022

Een duidelijk menu voorzien van foto's maakt het makkelijk om iets nieuws te proberen

Suzanne Hagen
30 Juni 2022

Wij hadden Donburi Tori Katsu & Ebi Don besteld, helaas Tori Katsu Don gekregen

Wilco
26 Juni 2022

Deze keer sommige rollls te warm en vielen snel uit elkaar.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tamara Dirkse
25 Juni 2022
Heidi
25 Juni 2022

Heerlijk en vers. Wat top.

Martijn
25 Juni 2022

Compleet, op tijd, Prima!

Tosca
24 Juni 2022

Ik heb 1 deel, de vegetarische loempia's niet ontvangen en wel ongevraagde sesamballetjes.

Gerda
23 Juni 2022
Robert Rijken
22 Juni 2022

Was erg lekker

Tobias
20 Juni 2022

Kwaliteit van de sushi was top, erg lekker zelfs. Blijft wel vervelend als er iets niet wordt geleverd vanuit de bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stef
20 Juni 2022

Bezorgtijd een kwartier te vroeg dan gevraagd. De sushi smaakte weer prima maar lag helaas niet meer zo netjes in de schaal zoals het zou moeten horen . Minpuntje!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kelly
19 Juni 2022

De sushi is erg goed, en het werd snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
19 Juni 2022

Super snel geleverd en was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Piet Scheffer
18 Juni 2022

Top!! Alles was perfect Service, kwaliteit Een blijvertje

S
18 Juni 2022

Al de 2e keer dat het te laat was. Edame bonen waren koud. En sommige dingen smaakte helaas niet lekker.

Saar
18 Juni 2022

Heerlijk en snel! Toen ik belde dat ik 1 stukje miste, kreeg ik super snel nog 2 stukken sushi erbij. Aardige bezorgers en lekker eten. 5 sterren

M
17 Juni 2022

De sauzen die extra besteld heb, waren er niet bijgedaan.

Toine
17 Juni 2022

Snel bezorgd, sushi niet al te strak gerold, viel uit elkaar met oppakken. Maar smaakte uitermate goed

Antwort von Sushi Station

Beste Toine, bedankt voor je feedback we zullen dit aan het keukenpersoneel doorgeven. wij hopen u gauw weer terug te zien. mvg Sushi Station

Fam heijmans
16 Juni 2022
Plientje
16 Juni 2022

Heerlijke pokebowl gegeten. Snelle bezorging

Joanna
15 Juni 2022

Ik ben zeer tevreden! En het was echt lekker!

René
13 Juni 2022

Heerlijk

Jeanne
12 Juni 2022
Maria
11 Juni 2022
Elievi
10 Juni 2022
Pier
7 Juni 2022

Sushi smaakte heerlijk en super prijs voor dit menu

Michiel
7 Juni 2022
Dick
6 Juni 2022
B van Staveren
5 Juni 2022

Prima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danielle
5 Juni 2022
Jeroen
5 Juni 2022

Snelle bezorging en prima eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Jeroen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer! Mvg. Team Sushistation

Elvira
30 Mai 2022

Was goed alleen ik had houd van iets minder topping op sushi menu

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M. Niesten
30 Mai 2022

Lekkere sushi die op tijd werd bezorgd. Wel raar dat je in het kader van duurzaamheid de optie krijgt om gember, eetstokjes, en soja weg te laten, maar dit dan alsnog bij je bestelling erbij krijgt.

Antwort von Sushi Station

Beste M, Bedankt voor uw feedback. We hebben dit doorgegeven aan de caissiĂšres en ze zullen er voortaan beter op letten. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze kwaliteit en services, Mvg Team Sushi Station

Kostelyk
30 Mai 2022

Heerlijk gegeten en bezorging perfect op tijd!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther vd Plas
30 Mai 2022

Het was echt heerlijk! De pokebowls waren goed gevuld!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Esther, We zijn blij om te horen dat u zo heeft genoten van de pokebowls. Mvg Team Sushi Station

Arda K
28 Mai 2022

Tweede keer deze week! Verslavend lekker :) Was weer heerlijk en mooi optijd bezorgd thnx!

Sandra Middelbos
28 Mai 2022

Graag de volgende keer wel de sojasaus en de wasabi leveren.......

Heleen
28 Mai 2022

Echt precies op tijd bezorgd! Aardige bezorger en lekkere sushi.

Antwort von Sushi Station

Beste Heleen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer! Mvg. Team Sushistation

Dorien
27 Mai 2022

Kwaliteit van het vlees ( Rib Eye) viel tegen en alles lag op zijn kop, volledig door elkaar gehusseld, jammer

Anton
27 Mai 2022

Received wrong roll - ordered Deluxe Unagi roll, but got something else instead.

F.Kruup
27 Mai 2022
Niki
26 Mai 2022

Keurig op tijd. Heerlijk eten

EB
25 Mai 2022

lekker

Arda K
25 Mai 2022

Heerlijke verse sushi en andere hapjes. Bezorging duurde ietsje langer dan verwacht, maar dit maakten zij goed door extra smaakvolle hapjes bij te leveren. Toppers, zowel in Hoofddorp als in Nieuw-Vennep waar ik vandaag heb besteld.

Antwort von Sushi Station

beste Arda, bedankt voor uw positieve feedback wij zijn daar erg blij mee en hopen u de volgende keer weer te zien mvg. Sushi Station

Kate
24 Mai 2022

Super delicious sushi. We loved it!!! I would like to compliment the delivery guy Kacper! Thanks a lot!!! I do recommend.

Antwort von Sushi Station

Dear Kate, Thank you so much for your feedback. We appriciated that you liked the sushi so much. We will tell Kacper that you wrote a positive review. We will see you next time. Kind regards team Sushi Station

Daniëlle
23 Mai 2022

De toppings waren wat karig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anushka
21 Mai 2022

Ik heb een crunchy box besteld en poke bowl tuna. De kwaliteit was matig. Rauwe paprika met tonijn is geen goede combo. Van de drie speten sushi vonden we maar een lekker. Vooral sushi homemade zal salade smaakte erg naar vis. Nog veel ruimte voor verbetering dus


Antwort von Sushi Station

Beste Anushka, Bedankt voor uw feedback. U kunt bij de pokebowl ook als optie aanvinken dat u de paprika er niet bij wilt hebben. En tevens kunt u ook in de opmerkingen een notitie erbij zetten. Mvg Team Sushi Station

elzzz
21 Mai 2022

heerlijk gegeten, goed verzorgd.

B.B
20 Mai 2022
Tara
16 Mai 2022

Optijd en lekker!

Marnick Franken
15 Mai 2022

Bezorger was heel aardig! Alleen de garnaal in 1 van sushi’s was koud. Voor de rest weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
14 Mai 2022

Heerlijk gegeten volgende keer weer

Daniëlle
13 Mai 2022
R
13 Mai 2022

Super lekkere sushibox en vriendelijk geholpen.

Iris
12 Mai 2022

Leuk de sushi in je eigen dorp bestellen, afgeleverd door een bekende :). De sushi was heerlijk, netjes verzorgd en bereid en goed verpakt. Daarnaast hadden we een kip poke bowl en rund poke bowl, ook zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar dus!

Antwort von Sushi Station

Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze services en kwaliteit. Mvg Sushi Station

Manika Ridder
10 Mai 2022

Het was weer heerlijk. Super service.

Paula
10 Mai 2022

Binnen 30 min bezorgd.

Mahadevan
10 Mai 2022

The Sushi was lekker. Dankje

Jamie
9 Mai 2022
C. oude Lohuis
9 Mai 2022

18:45 zou de bezorgtijd zijn, 20 minuten later hebben we gebeld, ze waren aan het wachten op een bezorger. Om 19:45 werd er uiteindelijk pas bezorgd. Het zou fijn zijn als er actief wordt gecommuniceerd als de bezorgtijd verlaat is. Een uur te laat en zonder excuses is geen goede reclame. We snappen best dat het druk is, maar neem dan in ieder geval contact op. Als we wisten dat het na ons telefoontje nog bijna 3 kwartier zou duren, hadden we het zelf wel even opgehaald
 En een half uur na ontvangst kregen we een mailtje dat de bestelling onderweg was
..dus ik zou zeggen: de bezorging is zeker voor verbetering vatbaar. Om positief af te sluiten: het was wel lekker 😋

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Station

Beste Chris, Bedankt voor uw reactie. We doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren en alle klanten zo goed mogelijk op te hoogte te houden qua lever tijden. Gelukkig zijn we telefonisch tot een goede oplossing gekomen. Mvg Sushi Station

Han Scheelings (Eye Wish😄)
9 Mai 2022

Het was wederom heerlijk. De keuze is heel uitgebreid. Fantastisch en hopelijk gaan jullie zo door.

Antwort von Sushi Station

Beste Han, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden met ons bent en dat u onze menu kaart zo uitgebreid vind. We zien u daarom ook gauw weer terug bij Sushi Station. Mvg Sushi Station

Nel
9 Mai 2022

Helaas waren de eetstokjes niet bij de bestelling. Super service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Martin Colijn
8 Mai 2022

De bezorger was iets later, en ik werd keurig gebeld dat hij onderweg was, maar iets later. Goed geregeld !!!👍

Antwort von Sushi Station

Beste Martin. Bedankt voor uw positieve review. We doen ons uiterste best om de bestellingen op tijd te kunnen leveren. Mvg Sushi Station

Xx
8 Mai 2022
S.
8 Mai 2022

Sushi Station blijft alsnog mijn nr. 1 Nooit beroerd geweest na het eten, producten zijn prima. Jammer genoeg zijn mijn punten van een ander filiaal niet samen gevoegd, na online bestellen.

Antwort von Sushi Station

Beste Simone, Bedankt voor uw reactie. Zoals telefonisch afgesproken hebben wij uw spaar punten toegevoegd aan uw account. Mvg Sushi Station

Kelly
7 Mai 2022

Goeie sushi. Goeie smaak, rijk gevuld en levering keurig. Sommige sushi stukjes vielen wat uit elkaar direct bij het oppakken ervan, maar smaak is alsnog prima!! Hou deze kwaliteit vast!

A
7 Mai 2022
Tessa
6 Mai 2022

Lekker sushi. Bezorging sneller dan voorspeld. Erg fijn! Zeker voor herhaling vatbaar.

Jeff
6 Mai 2022

Smaak sushi gewoon goed. Werd goed geholpen, compliment.

Stella Brandsen
6 Mai 2022

Ga zo door!

Saskia
3 Mai 2022

Lekker en snel

Paula
2 Mai 2022

Bezorging was iets te laat, het is erg druk natuurlijk! werd daar keurig over gebeld en kreeg zelfs wat extras! Topservice

Pieter en cora Buursen
2 Mai 2022

Geweldige sushi .we hadden helaas maar 1 sushi wasrbij de garnaal in tempura was gebakken in shusi.die was erg lekker. Ook was de bezorger iets te vroeg maar we vonden het niet zo probleem. Raad het iedereen aan zo heerlijk was de sushi

Schipper
2 Mai 2022

De sushi was niet stevig gerold en viel hierdoor helemaal uit elkaar. Persoonlijk vind ik gefrituurde uitjes echt zonde van de sushi, ook zat overal behoorlijk veel saus op. Wat ons betreft niet de beste sushizaak in Nieuw-Vennep, hierom blijft het bij een eenmalige bestelling. De bestelling was wel mooi op tijd klaar!

Lau de Munck
2 Mai 2022

Gewoon hele lekkere sushi

dotje11
1 Mai 2022

Porties waren klein, vooral maki, wel lekker vers. Ketjap, gember en wasabi apart gebeld svp, niet in schaal.

Raymond Both
1 Mai 2022
Ruijg
1 Mai 2022

Sushi was heerlijk en vers. Helaas waren ze de stokjes vergeten erbij te doen, maar dat kon de pret niet drukken. Tot de volgende keer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Armand Lezaire
1 Mai 2022

De gerolde sushi valt wat snel uitelkaar. Dat is zonde en belandt dan in je sojasaus. Alle sushi was heerlijk qua smaak.

Joyce
30 April 2022

Heerlijke Sushi. Stond op de juiste tijd klaar

Veerle van Reenen
29 April 2022

Lekker gegeten en ze hebben goed op m’n aanvraag in gegaan door geen peper te gebruikten

Sandra
29 April 2022

Lekker, vers en snel

Vera van den Berg
29 April 2022
Lorenzo
29 April 2022
Nicolet
29 April 2022
Karen
28 April 2022

Wat een heerlijke sushi s we hebben er heerlijk van genoten. Bestelling en afhalen ging heel soepel en vriendelijk, echt een aanrader!!

A
28 April 2022

Heeft weer goed gesmaakt!

nk
27 April 2022
Ronald Lens
27 April 2022

De sushi was vers en verrukkelijk. Zelfs onze meisjes van 5 vonden de ebi fry geweldig, en ze zijn extreem kieskeurig. De bezorging was sneller dat de oorspronkelijk geplande tijd, Hier gaan we nog heel vaak bestellen!

Jansen
27 April 2022
A. van Kampen
27 April 2022

Heerlijke sushi, zag er zeer verzorgd uit.

Barry
27 April 2022

De warme producten waren helaas niet geheel krokant. Verder was alles prima!

Jan Willem
27 April 2022

Lekker eten, maar het duurde absurd lang voordat we het kregen (1 uur 3 kwartier)

A
27 April 2022

Was weer prima!

Clementine Nguyen
27 April 2022

Wat is de rijst droog. Hoe oud was deze rijst? De toppings op de pokebowl zijn karig. De wakame slierten kan je tellen. Een pokebowl maken is niet moeilijk.. maar deze van jullie is niet bevallen. De bezorger was vriendelijk en bezorging duurde een uur. Niet bepaald snel voor gekoeld eten maar ik denk dat jullie het te druk hebben waardoor de kwaliteit en bezorgtijd benadeeld worden. Zet m op.

Lorenzo
26 April 2022
Sascha
26 April 2022
Michelle
25 April 2022

Eten was heerlijk. Bezorging duurde wel echt te lang, bijna 1,5 uur. En er zaten geen stokjes en soja saus bij het eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Remco
25 April 2022

1e keer omdat dochter het graag wilde. Ze vond het super lekker. Gaan we zeker nog een keer doen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
25 April 2022

Bezorging sneller dan aangegeven. De schalen waren mooi opgemaakt en alles smaakte heerlijk. Een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan Maurits
24 April 2022
Ria
24 April 2022

Was weer heerlijk en zo fijn die zachte rijst

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lau de Munck
24 April 2022

iets snellere service aan de balie, maar voor de rest prima!!!

Aart
23 April 2022

Super Sushi, vers, lekker en snelle levering.

Regina
23 April 2022

Heerlijke sushi. Op tijd klaar bij afhalen. Voor herhaling!

Wilma roegiers
23 April 2022

Heerlijk vers !!!! Hele fijne website ook !! Echt top !!!!!

Carlo Eppink
23 April 2022

De bestelling was 1,5 uur te laat, bel voortaan de klant dan is er meer begrip.

Claudia
22 April 2022
Jonah
21 April 2022
Yasmine
21 April 2022

Was top en snel bezorgd!

Shira
21 April 2022

Super snelle levering en heerlijk gegeten !

Hilde
20 April 2022

Ik vond het jammer dat er naar verhouding weinig groeten in het gerecht zat.

Inez de la Rie
20 April 2022

Helaas waren de edamame te gaar waardoor deze heel slap waren. Ben ik niet van jullie gewend :-(

Beth
20 April 2022
Daniëlle
19 April 2022
Annemariek
18 April 2022

De smaak was goed echter viel de temaki uit elkaar waardoor het moeilijk te eten was. Verder waren er geen stokjes bij geleverd.

Nele Eendenburg
18 April 2022

Heerlijke sushi. De warme toppings waren nog lekker warm. Super lekker gegeten

Richard
18 April 2022

Net gestart, goed begin, maar de smaak mag beter. Andere sushi take-aways doen het wat kwaliteit betreft beter. Maar, het begin is er.

Joey Riethoven
18 April 2022

Bestellen ging erg makkelijk, en de bestelling was er een half uur eerder dan aangegeven. Helemaal perfect. Geeft natuurlijk aan dat de box al klaar was, maar daar hebben we niks van gemerkt. De sushi was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L
17 April 2022
Meike
17 April 2022
M&J
17 April 2022

Zelf opgehaald, zeer vriendelijk personeel en prima kwaliteit sushi! Aanwinst voor ons dorp!

SG
17 April 2022
H van Wijhe
15 April 2022

Leuke medewerkers, lekkere smaak en vooral erg vers!

S.A.
15 April 2022

Super goed van smaak! Bezorging en service was ook top; ze kwamen terug nadat ze iets vergeten waren en hadden iets extra's bij de bestelling gedaan.

Susanne Ketting
14 April 2022

Heerlijke sushi, gewoon goed!

Erik
14 April 2022

Goede kwaliteit Veel keuze, ook Japanse drankjes. Bestelling proces werkt duidelijk en snel Bezorging snel en goed verpakt